Redesign-ul are ca scop sa ofere celor 160 milioane de useri posibilitatea de a plasa si vizualiza fotografii si clipuri video mai usor, scrie presa internationala.
Pe masura ce Twitter „se bate” pentru banii destinati advertising-ului, urmareste sa retina cat mai mult oamenii pe site dar si ca acestia sa se intoarca cat mai des.
Practic, Twitter.com va raspandi informatia pe doua coloane – una destinata celor 90 de milioane de mesaje scurte ce sunt trimise zilnic de useri, iar cealalta imagini in text. In prezent, majoritatea link-urilor care duc catre fotografii si video sunt afisate pe ate website-uri.
Twitter a anuntat ca a incheiat contracte cu 16 site-uri foto si video, inclusiv YouTube si Flickr, pentru ca imaginile si clip-urile sa poata fi inserate pe reteaua sociala de micro-blogging.
„Ne placea vechiul Twitter dar ne-am gandit ca putem sa il facem si mai bun. Erau multe lucruri ‘ingropate’ sub Twitter-ul vizibil, acum le scoatem la suprafata”, a declarat Evan Williams, director executiv si co-fondator al companiei.
In timpul prezentarii noilor facilitati, Williams a subliniat ca zilnic 370.000 de useri noi se logheaza pe reteaua sociala.
Pentru advertiseri, faptul ca userii vor sta mai mult pe site si se vor intoarce mai des este un lucru foarte important.
„Ceea ce cauta advertiserii este interactiune marita si timp mai mare dedicat Twitter-ului. Noile schimbari vor aduce acestea”, spune Williams.
Acesta a exemplificat, spunand ca o companie producatoare de filme va putea de acum incolo sa isi promoveze noua productie direct pe Twitter.com, printr-un trailer inserat pe reteaua sociala.
Analistii spun ca noul Twitter impresioneaza. „Este unul dintre cele mai reusite face-lift-uri pe care le-am vazut de ceva vreme”, spune Ben Parr de la blogul social media Mashable.com.
„Au prezentat un produs complet si se vede ca l-au gandit foarte bine”, a spus la randul sau MG Siegler de la blog-ul de stiri TechCrunch.com.
„Schimbarile vor avea efecte puternice si indelungate”, adauga Augie Ray, analist al Forrester Research.