Noul model consta in afisarea textelor publicitare in functie de rezultatele cautarilor de pe site.
De exemplu, o cautare dupa „laptop” ar putea genera un text publicitar pentru Dell. Anunturile nu vor aparea decat in rezultatele cautarii, ceea ce insemna ca acei utiliatori care nu cauta nimic, nu le vor vedea.
Informatia a aparut pe un blog al publicatiei Wall Street Journal, unde se precizeaza ca serviciul va fi disponibil in prima jumatate a acestui an, desi sursele citate au specificat ca inca se mai lucreaza la cateva detalii.
Potrivit blogului, textele publicitare vor fi relevante pentru cautarile efectuate si vor folosi 140 de caractere.
„Twitter va lucra cu agentiile de publicitate si advertiseri la inceput, dar intentioneaza ca pe parcurs sa adopte modelul Google”, se arata pe blog.
Aceasta este o schimbare semnificativa fata de modelul practicat in prezent, prin intermediul caruia texte scurte sunt afisate in partea de sus, dreapta, a paginii principale a fiecarui utilizator.