Noua platforma, denumita „Dupa training… tine legatura!” si in care s-au investit 1.000 de euro, ar putea atrage pe site-ul companiei circa 1.000 de vizitatori pana la finalul anului, estimare bazata pe un numar de 5.000 participanti la cursurile AchieveGlobal in 2008, conform cu contractele semnate pentru acest an, a declarat pentru DailyBusiness Dana Cavaleru, marketing manager al UBD.
Aplicatia web contine 3 sectiuni: Intrebari frecvente – unde vor fi adunate cele mai frecvente intrebari pe care le adreseaza participantii si raspunsurile aferente, precum si informatii aditionale legate de acestea. A doua sectiune este Tichetul tau – prin intermediul caruia participantii vor beneficia de consultanta legata de punerea in practica a abilitatilor discutate in cursurile AchieveGlobal, iar a treia este Ziua Clientului – fiecare dintre clientii AG va avea dedicata o zi in care participantii lor vor fi on-line cu trainerii pe care i-au avut la curs.
Conform lui Cavaleru, raspunsurile vor fi gestionate intern.”Pentru tichete exista un coordonator de proiect care le directioneaza catre acel membru al echipei AG care poate furniza cele mai pertinente raspunsuri si care se asigura ca raspunsul ajunge in cele 48 de ore promise la solicitant. Fiecare „Customer Day” are coordonatorul sau de proiect, aceeasi persoana care se ocupa de tot ceea ce insemna relatia cu clientul respectiv”, a spus Cavaleru.
Sub umbrela UBD se mai afla 2 divizii specializate, Kepner-Tregoe Romania, care ofera solutii in elaborarea si/sau optimizarea proceselor la nivel strategic si operational, si ROI Institute Romania, care ofera servicii de masurare si imbunatatire a randamentului investitiei pentru initiativele din domeniul dezvoltarii resurselor umane.
In 2007, AchieveGlobal Romania a inregistrat o crestere a profitului operational de 40% comparativ cu anul precedent. Din portofoliul de clienti ai AG fac parte companii precum Alstom Power, Boiron, Bricostore, Cosmote, Dacia Group, ING, JTI, Libra Bank, Medicover, Metro, Orange.