„In functie de evolutia proiectului si de numarul celor atrasi, tot in circa 6 luni consider ca vom putea monetiza prin publicitate site-ul dar si prin parteneriate cu site-uri de job-uri din Romania, interesate sa atraga audienta din randul celor fara loc de munca”, spune pentru DailyBusiness.ro Cotarlici. Site-ul a fost construit cu o investitie de 1.000 de lei.
Pentru atragerea traficului, Cotarlici se bazeaza in special pe instrumente new media gratuite, precum retele sociale sau presa online. „De asemenea, un punct foarte important va fi prezenta pe site a unui forum unde fostii angajati din sistemul public vor putea interactiona, sa puna intrebari si sa raspunda. Un fost coleg de-ai nostri, jurist de profesie, va raspunde in mod profesionist intrebarilor, oferind si consultanta juridica”, sustine fostul PR Specialist al ASSI.
Cotarlici a fost disponibilizat din cadrul ASSI impreuna cu inca 200 de colegi la finalul anului trecut. „Mi se pare un lucru cel putin ciudat sa se desfiinteze aceasta agentie, subordonata de Ministerul Comunicatiilor, intrucat ea se auto-subventiona si nu necesita bani de la stat. In locul ASSI s-au infiintat insa alte entitati cu acelasi obiect de activitate, care sunt subventionate de la stat, mi se pare stupid”, mai spune acesta.