„In prima faza vrem sa ne facem cunoscuti, sa ne promovam, apoi urmarim sa ne largim gama de produse, sa implementam sistemul de plati online si, eventual, sa intram pe international”, a spus Marin.
In prezent, SundayOutfit.ro ofera spre vanzare 13 tipuri de tricouri. Acestea sunt achizitionate de la compania americana American Apparel, oficialii companiei subliniind ca acestea sunt recomandate pentru serigrafie (imprimare – n.r.). Pretul unui tricou este de 56 de lei.
„Eu nu cred in bannere”, a spus Marin, referindu-se la modalitati de promovare. „Am inceput insa o campanie de comunicare destul de mare pe bloguri, dar si offline, prin stickere, in oras. Ne adresam in special tinerilor”, a adaugat Andrei Marin.
„Sunt constient de faptul ca romanii sunt inca reticenti in a comanda online, cu atat mai mult haine. Acestia se tem ca s-ar putea sa nu li se potriveasca marimile. Pentru a preintampina aceste probleme, am introdus pe site o sectiune in care exprimam, in centimetri, marimile tricourilor, astfel incat oamenii pot sa-si faca o idee cat mai clara despre masurile acestora. Pe langa aceasta, daca un client nu este multumit, poate returna tricoul in termen de 10 zile”, a explicat Marin.
Acesta a adaugat ca orice persoana poate deveni designer pentru viitoarele tricouri care vor fi expuse pe site, acestia urmand a fi platiti de catre SundayOutfit.ro.
„Oricine poate deveni creatorul urmatorului model. Daca ne trimite un desen care ne place foarte mult, noi il putem prelua si imprima pe tricouri. Evident, persoanele care ne trimit astfel de desene vor fi remunerate”, a explicat Andrei Marin. Acesta nu a precizat insa ce sume vor fi platite desenatorilor.
Sunday Outfit SRL are capital 100% romanesc si este inregistrata la Ministerul de Finante din data de 14 martie 2007. Are ca actionari doua persoane fizice.
Printre concurentii SundayOutift.ro se numara e-inscriptionari.ro sau CasualWear.ro.