Numele site-ului este PubliSMS.ro, iar investitia initiala se ridica la circa 3.000 de euro.
Un serviciu similar cu PubliSMS.ro a fost lansat la inceputul lunii decembrie de site-ul Apropo.ro, detinut de divizia de servicii online a MediaPro.
Prin intermediul PubliSMS, utilizatorii pot trimite zilnic cate doua SMS-uri gratuite care contin la inceput mesaje publicitare de cate 30 de cuvinte.
Veniturile site-ului vor proveni de la advertiserii care au posibilitatea de a cumpara intre 100 si 200.000 de SMS-uri, contra unui cost de 8,33 euro, respectiv 16.660 euro. Conform lui Marius Dosinescu, manager si actionar majoritar al Gravity Design, afacerile generate in primul an de catre PubliSMS.ro ar putea ajunge in jurul cifrei de 50.000 euro.
„Afacerile s-ar putea ridica la 50.000 euro, dar profitul va fi mic. Avem deja trei clienti care vor sa-si faca publicitate pe SMS-uri si cel mai probabil vom incheia contracte cu ei la inceputul lui februarie”, a declarat Dosinescu pentru DailyBusiness.
Acesta a precizat ca unul dintre cei trei clienti a cumparat deja reclame care vor fi implementate in 100.000 de SMS-uri de pe data de 5 februarie, dar nu a dezvaluit numele clientului.
Site-ul nu functioneaza insa decat daca exista advertiseri interesati sa achizitioneze spatiu in SMS-uri. Utilizatorii pot trimite numai atatea SMS-uri cate au fost rezervate de advertiseri. In cazul in care site-ul ramane temporar fara clienti-advertiseri, compania va subventiona un numar maxim de 100.000 SMS-uri, prin intermediul Floridelux.ro sau al altor proiecte proprii, a spus Dosinescu.
Deocamdata, Floridelux.ro, creat tot de Gravity Design, este unicul client pentru PubliSMS.ro. Floridelux.ro a cumparat 2.475 de „unit-uri”, adica echivalentul a 2.475 de SMS-uri care pot fi trimise de utilizatori.
„Pana cand vom perfecta contracte cu clienti din exterior, ne autopromovam propriile proiecte prin intermediul site-ului PubliSMS.ro”, a spus Dosinescu.
La inregistrare, utilizatorii trebuie sa ofere informatii personale, inclusiv numarul de telefon mobil. Printre serviciile oferite advertiserilor de Gravity Design se pot astfel numara si campanii de promovare targetate, in randul utilizatorilor site-ului, in functie de criterii precum varsta sau sex.
Pe langa Gravity Design, Dosinescu mai detine si compania de web design Avantaj Net, creata in 2001.
Companiile grupului au inregistrat in 2007 afaceri de circa 300.000 euro, conform lui Dosinescu. Printre proiectele create anterior se numara Floridelux.ro, Coroane.ro, BrazideCraciun.ro sau Artleigallery.com.