Site-ul Cautpromotii.ro a fost lansat joi printr-un parteneriat al lui Adrian Alexandrescu, manager al diviziei de comunicare One-to-One din cadrul companiei de marketing OgilvyOne si Andrei Pop, dezvoltator al aplicatiei de order management pentru Clicknet si Dolce.
Site-ul ofera servicii de publicare gratuita a promotiilor pentru companii si posibilitatea de cautare in promotiile disponibile. Printre categoriile vizate de site se numara promotii pentru produse din domeniile auto, electronice, IT&C, Internet si TV sau alimente si bauturi.
Site-ul va obtine venituri din publicitate pe Internet, respectiv bannere, sponsorizarea de catre companii a newsletterului care prezinta promotii, precum si servicii de colectare de date demografice prin chestionare, a spus Alexandrescu. In prezent, pe site sunt afisate reclame text AdSense.
„In prezent, nu exista astfel de chestionare pe site. In viitor, companiile vor comanda diferite chestionare, noi le vom publica pe site urmand sa fie completate de vizitatori. Companiile vor plati ulterior pentru a vizualiza rezultatele chestionarelor”, a explicat Alexandrescu.
Cautpromotii.ro isi desfasoara activitatea prin Alexandrescu si Pop, neavand nici un alt angajat. In prezent, pe site sunt disponibile sapte promotii.
Principalul jucator pe aceasta piata, in prezent, este site-ul Infopromotii.ro.
„In afara de Infopromotii.ro, care este un concurent real, am mai identificat pe piata si alti jucatori care activeaza pe acelasi segment ca si noi, precum Megapromotii.ro”, a mai spus Alexandrescu, adaugand ca intentioneaza sa actualizeze zilnic informatiile publicate pe site.