In prezent, compania are 6 angajati care se ocupa de promovarea site-ului precum si intretinere, dezvoltare si identificare de clienti.
„Consider ca portalul se va evidentia prin pagina agentiilor ce ofera servicii pentru segmentul corporate” a spus Valentin Bratu, project manager al companiei.
Pe aceasta pagina, furnizorii de servicii pentru segmentul corporate pot sa-si promoveze servicii de tip team building, evenimente interne, training, seminarii sau receptii precum si videoclipuri de promovare a unei companii.
Furnizorii vor plati aparitia in cadrul portalului in functie de pachetul ales, si anume pozitia pe site, numarul de pagini sau durata apritiei, au spus oficiali ai companiei, precizand ca pe langa aceasta sursa de venit, publicitatea pe site va juca un rol important.
Oficialii companiei estimeaza ca cele mai cautate categorii vor fi pagina agentiilor cu servicii pentru segmentul corporate, paginile destinate promovarilor de produse ale agentiilor, intitulate „Magazinul Tau”, precum si agentiile de organizare de nunti.
„Estimam ca cererea pe segmentul corporate va fi egala cu cea de pe segmentul de organizare de nunti”, a spus Bratu.
Acesta a subliniat ca piata portalurilor pe acest profil este in curs de dezvoltare. „Pe termen lung vor ramine doar cele care reusesc sa se adapteze tendintelor in continua evolutie si care vor fi dispuse sa-si asume noi riscuri si provocari, inevitabile in acest domeniu”, a spus Bratu.