MediaManager se adreseaza publicatiilor mici si medii cu distributie locala, a spus Petre.
El a mentionat ca s-au semnat contracte cu 3 publicatii, nefiind in masura sa comunice numele lor avand in vedere existenta unei clauze de confidentialitate intre cele doua parti.
La aplicatie au acces administratorul IT, managerul publicatiei si agentii de vanzari.
Aplicatia pune in evidenta veniturile obtinute de la clienti, targetul de vanzari, asezarea reclamei in publicatie si rapoarte privind activitatea agentilor de vanzari, a explicat Petre.
Perioada de testare a aplicatiei a inceput in vara anului 2007 si s-a terminat la sfarsitul lunii ianuarie 2008. In acea perioada, doua publicatii nationale si doua locale au testat MediaManager.
Petre estimeaza 10-20 clienti pe an si o cifra de afaceri de 20.000 euro in primul an.
Preturile pentru diferitele metode de licentiere variaza intre 50 si 300 de euro pe luna, diferentele fiind facute de numarul de editii locale administrate.
„Aplicatia a fost dezvoltata de mine impreuna cu o echipa formata din patru oameni”, a mai spus Stefan Petre.
„Exista concurenti ai aplicatiei MediaManager doar pe mediul offline, noi nu am reusit sa identificam o aplicatie online asemanatoare celei dezvoltate de noi”, a continuat Petre.