Joi dimineata, Lively, proiect inceput anul acesta in iulie, avea 10.000 de utilizatori activi ce se logau cel putin o data pe saptamana.
„Cand vine vorba de a construi o afacere online, 10.000 nu este un numar mare, mai ales cand vorbim de Google”, a declarat Chris Sherman, director executiv al Virtual Worlds Management, care publica cercetari despre lumile virtuale in genul Second Life sau World of Warcraft.
Desi Google a reusit sa creeze o lume virtuala usor de folosit, aceasta nu a oferit utilizatorilor prea multe lucruri de facut. Lively nu are bani virtuali si prezina putine oportunitati de advertising pentru companii.
„Unele produse ale Google au un potential enorm – mesageria instant, Google Maps, Google Earth sau Google Checkout”, a spus Sherman. „Din pacate insa, acestea nu au fost deloc sau foarte putin integrate in lumea virtuala. Este dezamagitor”, a mai spus acesta.
Oficialii Google au declarat ca ei sprijina experimentele dar au adaugat ca „am si acceptat intotdeauna ca nu orice pariu este unul castigator”.
Resurse suplimentare: Google lanseaza lumea virtuala Lively