Toate mediile
sociale de comunicare au inregistrat cresteri in privinta mesajelor
despre Valentine’s Day, dar platformele cu cea mai mare pondere de
continut vizual, Facebook si Instagram au sumarizat peste 57% din
totalul mentiunilor, potrivit unei analize ZeMonitor si Rogalski
Damaschin Public Relations.
Cea mai
spectaculoasa crestere fata de anul trecut, in functie de numarul de
aparitii, a avut-o de departe Instagram, unde s-au publicat cu 76%
mai multe fotografii decat in aceeasi perioada din 2013. Astfel,
Instagram a adunat aproape 11,4% din totalul mentiunilor de
Valentine’s Day, ajungand pe locul trei in topul platformelor
preferate de comunicare, dupa Facebook (45,7%) si Twitter
(13,9%).
Desi din punct de vedere cantitativ, Facebook aduna
doar jumatate dintre mentiuni, din punct de vedere al
impactului, mesajele postate pe reteaua de socializare sumarizeaza
88% din total. Astfel, impactul mesajelor publicate pe celelalte
retele si in presa on line este redus la 22%. Din punct de vedere al
impactului mentiunilor despre Valentine’s Day pe platformele
sociale, Instagram este pe locul trei, dupa Facebook si Twitter.
In
privinta utilizatorilor, 59,3% dintre cei care au deschis discutii in
jurul Valentine’s Day sunt barbati, in timp ce doar 40,7% dintre
conversatii au fost deschise de femei.
Categoria de varsta
care a manifestat cel mai mare interes pentru acest subiect este 25 –
34 de ani, cu peste 55% dintre mentiuni.
Celebritatile active
pe platformele sociale au maximizat oportunitatea de comunica pe tema
Valentine’s Day, adunand un numar mare de reactii pentru postarile
pe aceasta tema publicate pe Facebook sau Instagram.
Una
dintre cele mai populare mentiuni este declaratia de Valentine’s
Day publicata de Inna pentru fanii sai, care a adunat
peste 52.000 de reactii pe Facebook si peste 10.300 de reactii pe
Instagram.
O alta vedeta ale
carei mesaje de Valentine’s Day au fost extrem de apreciate de
fani, este Antonia, care a reusit sa stranga peste 27.000 de reactii
pe Facebook si peste 10.500 de reactii pe Instagram.
Piesa dedicata de
Connect – R fanilor sai a fost de asemenea foarte apreciata,
adunand peste 13.000 de reactii din partea utilizatorilor de
Facebook.