Practic, 6,7% din totalul pietei de publicitate online din SUA va fi directionata catre retele sociale in 2010.
Revigorarea graduala a economiei, combinata cu efortul marketerilor de a se adresa din ce in ce mai eficient consumatorilor a impins companiile sa isi creasca bugetele adresate advertisingului pe retele sociale in prima jumatate a anului curent.
In decembrie 2009, eMarketer estima ca investitiile publicitare in retele sociale vor avea o valoare de circa 1,3 mld. $. Reteaua Facebook va „inghiti” jumatate din bugetele de publicitate din SUA in timp ce MySpace continua sa piarda cota de piata. Twitter, care si-a lansat businessul publicitar anul acesta, este inclus pentru prima oara in studiul eMarketer. Desi reteaua de microblogging nu va atrage foarte multe venituri in 2010, importanta ei va creste treptat in anii urmatori.
La nivel mondial, investitiile in publicitatea in social networks vor ajunge in 2010 la 3,3 miliarde de dolari, ceea ce indica faptul ca putin peste jumatate din aceasta suma e cheltuita doar in US. Piata romaneasca nu are inca o cifra oficiala in acest sens.