Anunturile, care includ text si poze, targeteaza utilizatorii pe baza informatiilor de pe profilul lor, a declarat Tim Kendall, director de marketing al Facebook.
„Practic avem o diversitate de oameni care foloseste sistemul nostru de publicitate, iar multe companii, majoritatea locale, au rezultate foarte bune in urma lui”, a adaugat acesta.
Facebook, cel mai popular site de socializare, adauga clienti intr-o perioada in care companii precum Google se lupta cu o incetinire a ritmului de crestere al veniturilor din publicitate. In luna aprilie, Google, cel mai popular motor de cautare din lume, a raportat prima sa scadere trimestriala din 2004 si pana azi.
Reteaua sociala Facebook a fost fondata in februarie 2004 si are in prezent peste 200 milioane de utilizatori. Facebook a facut publica la sfarsitul lunii mai investitia de 200 milioane de dolari (143 milioane de euro) de la fondul de investitii rus Digital Sky Technologies (DST), care a a achizitionat un pachet de 1,96% din actiuni, ce evalueaza astfel compania la 10 miliarde dolari (7,17 miliarde de euro).