„Pe Twitter graviteaza tinerii si oamenii informati, sau care doresc informare. De asemenea, ‘capitolul simpatie’ conteaza foarte mult pentru noi. Dorim sa indepartam orice conotatie de ‘furnizor alimentar’; suntem in entertainment, incercam sa ‘livram’ stare de bine si cultura. Aceste aspecte vor ridica vanzarile companiei cu 7-8%”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Catalin Paduraru, actionar si fondator al Vinexpert.
In 2007 compania a realizat afaceri de 1,5 mil. euro, ratand cu 0,5 mil. euro estimarile facute pentru DailyBusiness.ro in ianuarie 2007. Pentru anul in curs, compania estimeaza o crestere a afacerilor cu circa 46%, pana la 2,2 mil. euro.
In prezent, Vinexpert activeaza prin 2 magazine in Bucuresti, unul in Brasov si unul in Oradea, compania avand de asemenea si un magazin online, Evinoteca.ro.
In luna septembrie vor fi deschise inca trei magazine – unul in Cluj, unul in Timisoara si unul in Deva. Compania nu a precizat valoarea investitiilor in aceste magazine.
„In februarie 2009 vom deschide un magazin intr-un Mall din Craiova, care isi anunta deschiderea si deja avem contract acolo. In restul anului, incercam deschiderea a inca doua magazine in Bucuresti. Dupa aceea, va urma o perioada de consolidare”, a mai spus Paduraru.
Magazinul online al companiei va aduce anul acesta 10% din totalul afacerilor, echivalentul a circa 220.000 euro, urmand insa ca in 2009 sa-si mareasca importanta si sa genereze venituri de circa 400.000-500.000 de euro, conform estimarilor oficialilor companiei.
„Magazinul online va creste in importanta, in conditiile in care vom redeschide in retea un site de continut, www.Vinexpert.info. Vom adauga de asemenea sectiuni noi si subdomenii pentru Evinoteca.ro”, a mai spus Paduraru.
La finele lui 2007, compania producatoare de chibrituri Match Point a achizitionat 50% din actiunile Vinexpert, valoarea tranzactiei nefiind facuta publica.
Cei mai mari producatori de vinuri de pe piata locala sunt nume precum Murfatlar, Vincon Vrancea sau Jidvei.