Vodafone s-a plasat pe primul loc pentru ca a bifat toate activitatile din social media si a fost prima companie a devenit promotorul Facebook in Romania, prin spoturile TV si prin oferirea de acces gratuit pe adresa 0.facebook.com.
Brandul Avon a intrat direct pe locul 5 in special datorita AvonConnects, prima retea sociala creata de o companie din Romania. Un alt entry in top 20, direct pe locul 10, este brandul Timisoreana, care isi datoreaza saltul in mare parte unor ample campanii pe bloguri.
Datorita proiectelor speciale, BCR si Petrom au sarit de pe locul 4 in 2010 pe pozitia a doua in 2010, respefctiv de la 7 pe 4.
Topul complet
1. Vodafone
2. BCR
3. Microsoft
4. Petrom
5. Avon
6. Nokia
7. Orange
8. LG
9. Romtelecom
10. Timisoreana
11. HTC
12. Dacia
13. Kaspersky
14. Samsung
15. Cosmote
16. Heineken
17. Grolsch
18. Ursus
19. BMW
20. Tuborg
21. Rom autentic
22. Sony Ericsson
23. ING
24. Toshiba
25. Danone
26. Airfrance
27. HP
28. Bitdefender
29. Groupama
30. Garnier
TopSocialBrands 2011 reflecta gradul de implicare si vizibilitate a brandurilor prezente in social media din Romania. Topul rezulta in urma ponderarii rezultatelor inregistrate de branduri in trei clasamente preliminare: topul Biz, topul rezultat in urma voturilor unui grup de specialisti online si topul monitorizarii aparitiilor pe ZeList in 2010.
Editia 2011 a clasamentului a luat in calcul o baza mai larga de branduri, ceea ce a permis realizarea unui Top 30, spre deosebire de Top 10 in 2009 si Top 20 in 2010.