- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Vodafone extinde oferta de marketing prin SMS pentru a dubla numarul de companii care folosesc serviciul

14 Nov, 14:40 • emanuel.ceciu
Operatorul telecom Vodafone Romania a lansat vineri cinci noi canale de promovare pentru serviciul de mobile advertising, vizand cel putin dublarea numarului de companii client ce vor folosi acest mod de publicitate, a declarat pentru DailyBusiness.ro Stephanie Jackson, senior director online and Internet Services Vodafone Romania.
Vodafone extinde oferta de marketing prin SMS pentru a dubla numarul de companii care folosesc serviciul

In prezent, pentru serviciile de advertising pe mobil lansate in trimestrul doi al anului curent, compania atrage pe luna 6-7 companii interesate de aceasta forma de advertising.

Agentiile de publicitate si clientii-companii isi pot directiona mesajele, targetat, catre un public potential de peste 9,5 mil. de utilizatori (baza de clienti a Vodafone in tara).

Prin AdPlus, clientii Vodafone pot primi, doar cu acceptul lor, informatii despre cele mai recente lansari in domeniile de care sunt interesati, mesaje comerciale sau continut personalizat pe telefoanele mobile.

„Investitia in implementarea AdPlus nu depaseste 500.000 euro. La serviciile anterioare – campanii prin SMS, insert in factura telefonica, YouthSMS.ro sau publicitatea pe Vodafone.ro- am adaugat inca cinci noi canale media – Push MMS, bannere in Vodafone live!, notificari pentru utilizatorii cartelei Vodafone si serviciile sponsorizate „Suna-ma” si „Transfer credit”, a spus Stephanie Jackson.

Oficialii operatorului telecom sunt de parere ca acest serviciu va ajunge pe break-even in maxim un an.

AdPlus permite clientilor selectarea precisa a audientei in functie de 10 criterii de segmentare, alegerea momentului expunerii la mesaj sau, de asemenea, posibilitatea de a realiza campanii interactive prin care raspunsul din partea utilizatorilor se obtine in timp real.

Printre cele 10 criterii de segmentare pe care le pot alege advertiserii si clientii-companii se numara varsta, sexul, zona geografica (chiar si la nivel de cartier sau strada), segmentarea clientilor in functie de intarzierile la facturare sau in functie de traficul in retea realizat in anumite intervale orare.

„Fiecare client trebuie sa treaca insa printr-un proces riguros de selectie inainte sa il acceptam. De exemplu, nu vom accepta sa facem reclama targetata pentru politicieni sau, in general, pentru politic„, a mai spus Jackson.

33% dintre clientii Vodafone si-au dat acordul pentru a primi reclame pe mobile

Oficialii operatorului telecom au declarat ca pana in prezent si-au dat acordul sa primeasca reclame pe mobile 1,8 mil. clienti prepaid si circa 1 mil. de clienti post-paid. Acordul se specifica pe site-ul operatorului sau prin telefon.

„Per total, circa 33% dintre clientii Vodafone Romania au acceptat sa primeasca astfel de reclame prin SMS sau MMS. Oricum, pentru a nu fi deranjati, acestia vor primi maxim 2 mesaje pe luna”, a spus Jackson.

„Pana in prezent, nu am inregistrat nicio reclamatie de spam, suntem foarte atenti la acest aspect. Nu trimitem mesaje decat clientilor care si-au dat acordul pentru acest lucru”, a continuat Stephanie Jackson.

Aceasta a precizat ca in prezent compania lucreaza cu ArboInteractive si cu Splendid Media pentru sustinerea acestui serviciu, dar contacteaza si direct potentialii clienti interesati de aceasta forma de advertising.

Urmărește Daily Business pe Google News