Valoarea contractului nu a fost precizata. Campania pan-europeana, lansata astazi, va dura 8 luni si se va adresa catre formatii, artisti si fani ai acestora.
„MySpace a lucrat cu Vodafone pentru a dezvolta aceasta platforma. Scopul este sa promovam utilizatorii care sunt pasionati de muzica, pentru a-i apropia de artistii preferati si de muzica acestora”, a declarat Nick Reid, seful vanzarilor MySpace din Marea Britanie.
MySpace, reteaua sociala detinuta de News Corp a lui Rupert Murdoch, a anuntat miercuri in mod oficial ca va disponibiliza 30% din angajati pentru a diminua costurile, pe masura ce se zbate sa ramana populara in fata unei concurente din ce in ce mai dure, in special din partea Facebook si Twitter.
MySpace va ramane cu circa 1.000 de angajati dupa ce compania va disponibiliza circa 400. Disponibilizarile vor avea loc in special in Los Angeles.
La nivel global, MySpace a atras in aprilie circa 123 milioane de vizitatori, fata de Facebook care a atras 307 milioane.