Serviciul, in care s-au investit 100.000 de euro, este dedicat segmentului b2b (business to business – n.r.), principalul scop fiind oferirea de solutii de interactiune dintre brand si consumator, insa daca piata o va cere, se va extinde si pe segmentul business to consumer.
„Momentan nu avem contracte semnate. Au existat niste discutii cu diferite companii, insa e prematur sa dam mai multe detalii. In 2 ani de zile, ne dorim ca acest proiect sa aiba un aport de 10% din cifra de afaceri”, a declarat Dan Virtopeanu, general manager al Voxline.
In Romania, serviciile de publicitate pe terminale mobile sunt inca foarte reduse, sub 0,5% din totalul bugetelor de marketing, potrivit unor declaratii anterioare facute de Virtopeanu. Piata de mobile marketing autohtona, estimata in 2008 la 1,5-1,8 milioane de euro, este asteptata sa depaseasca anul acesta pragul de 2 milioane de euro.
Voxline Communications, companie infiintata in 1998, cu capital francez, ofera aplicatii multimedia interactive si continut digital pentru retelele de telefonie mobila, fixa si pentru Internet, servicii de microplati prin intermediul telefoniei mobile, precum si campanii de trimitere si receptionare mesaje sms.
Compania a inregistrat afaceri de 2 milioane de euro in 2008, 80% din venituri provenind din serviciul de microplati, mobile content si alte aplicatii pentru retele mobile si fixe. Restul de 20% din venituri reprezinta servicii de marketing digital, in special mobile marketing (campanii sms si promotii).
Pentru 2009, reprezentantul companiei estimeaza o crestere a veniturilor de 10-15%.