- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Warner Bros atrage tinerii in online cu show-uri TV

30 Apr, 15:17 • Redactia DailyBusiness
Grupul media Warner Bros. isi va relansa televiziunea WB pe online, printr-un site care va oferi atat programe proprii, cat si reluari ale unor seriale celebre ca Friends sau Buffy the Vampire Slayer, destinate unei noi generatii de utilizatori.
Warner Bros atrage tinerii in online cu show-uri TV

Programele create special pentru noua televiziune online vor fi realizate de scenaristul si producatorul Josh Schwartz, cunoscut pentru filmele Gossip Girl, The O.C. sau Terminator 4, potrivit unui anunt al companiei.

Televiziunea WB.com are ca public tinta persoanele cu varste cuprinse intre 16 si 34 de ani.

Varianta beta a televiziuni va fi lansata in mai, urmand sa iasa din faza beta in august anul acesta.

Lansarea televiziunii online vine ca urmare a eforturilor pe care companiile media le fac pentru a atrage telespectatorii tineri.

Spre exemplu, serialul Gossip Girl creat de Schwartz pentru CW, postul TV format in 2006 ca urmare a fuziuni dintre posturile de televiziune Warner Bros si UPN, nu a generat audiente mari pentru canalul TV, insa a atras pe online un public fidel, relateaza presa internationala.

Televiziunea CW, care posta episoadele complete ale serialului pe Internet, a hotarat de curand sa le retraga de pe online, in speranta ca va creste audienta.

Urmărește Daily Business pe Google News