Pentru cupoanele
online, in comparatie cu voucherele de reduceri, clientii nu platesc
nimic atunci cand le printeaza de pe site-ul CuponReducere.ro, acestea fiind
folosite pentru a cumpara produse cu diferite reduceri de la
partenerii site-ului, a explicat Al Kamara, fondator si CEO Wave
Division.
„Lansarea
platformei este o premiera pe piata din Romania si corespunde
dinamicii accentuate a segmentului de
shopper marketing si de digital marketing pe plan local, permitand
brandurilor sa se faca mai bine cunoscute potentialilor clienti, care
vor avea la dispozitie un instrument aditional de marketing”,
a spus Kamara.
„Investitia
estimata pentru primul an este de circa [b]250.00-300.000 euro[/b]”,
a adaugat el. Conform acestuia, investitia va include cheltuielile cu
educarea partenerilor (retaileri si branduri) si a consumatorilor,
dar si cheltuieli necesare pentru platforma si angajati.
Referitor la
modalitatea de achizitie a cupoanelor de reducer, oficialul Wave
Divisio a precizat ca utilizatorii
[url=http://www.cuponreducere.ro/]CuponReducere.ro[/url] vor selecta
cupoanele pe care le doresc, apoi vor apara butonul „Printeaza”
pentru a primi pe loc cuponul sau „Email” pentru a fi trimis
linkul necesar pe mail si a putea fi printat mai tarziu cuponul. Dupa
aceasta operatiune, clientul se duce in magazinul vizat si
achizitiona un produs sau mai multe in baza reducerii alese.
Al Kamara a
subliniat ca platforma digitala de e-couponing [b]va deveni
operationala la inceputul anului 2013[/b], cel tarziu la inceputul
lunii februarie, daca nu in ianuarie.
In ceea ce priveste
[b]numarul utilizatorilor[/b], Kamara a aratat ca in prezent are o
baza de date de circa 100.000 de persoane pe care le va informa
despre lansarea site-ului. Astfel, in primul an, site-ul ar putea
avea cel putin cateva zeci de mii de utilizatori.
Oliver Felstead,
managing director Coupons.com UK & Europe, a subliniat ca in
Romania exista o oportunitate de dezvoltare a acestui segment de
marketing online, fiind primul site lansat pe acest segment de
cupoane, fiind si prima din Europa de Est in care Coupons.com se
lanseaza.
La randul sau,
Bogdana Baltasiu, business development director CuponReducere.ro, a
subliniat ca societatea este in discutii avansare cu mai multi
retaileri si diverse branduri de pe piata locala.
„Avem o negociere
cu un retailer care se afla in faza finala, in timp ce altele
progreseaza foarte bine”, a spus Bogdana Baltasiu.
Potrivit acesteia,
orice companie care face reduceri poate deveni partenerul
CuponReducere.ro, indiferent de nivelul discount-ului.
Noua platforma
digitala initiaza in acelasi timp un
[b]proces de educare a pietei[/b], prin conectarea marketingului
digital la comportamentul si preferintele cumparatorilor anterior
procesului de cumparare (pre-shopper marketing).
Proiectul lansat de
catre Wave Division va fi
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-media-marketing/wave-division-dezvolta-o-platforma-digitala-pentru-promotii-81607/]coordonat
de Bogdana Baltasiu[/url], business development director, fost client
service manager la Nielsen, care va avea responsabilitati de
coordonare si dezvoltare a noului serviciu de e-couponing.
[b]Peste jumatate dintre consumatori
iau in calcul reducerile cand merg la cumparaturi[/b]
Cele mai recente
studii de specialitate releva cresterea duratei alocate de
consumatori planificarii sesiunii saptamanale de shopping, anterior
vizitei din magazin si nu doar in mediul offline, ci si in cel
online.
Un studiu efectuat
de Wave Division in februarie 2012, prin care au fost intervievati un
numar de 3.007 cumparatori cu acces online, releva faptul ca 70%
dintre acestia isi planifica sesiunile de shopping, iar 51% iau in
calcul promotiile si reducerile existente in alcatuirea cosului de
cumparaturi.
Un procent de 88%
dintre cumparatorii chestionati doresc sa printeze si sa utilizeze
cupoanele de reducere si promotiile oferite online. Dintre acestia,
87% sunt dispusi sa schimbe ruta obisnuita de cumparaturi si sa
viziteze alte magazine, in care pot folosi cupoanele gasite online
sau primite prin email.
Conceptul de digital couponing permite
accesul gratuit, online, la discounturi si promotii pe care
cumparatorii le pot utiliza pentru cosul de cumparaturi lunar.
Cupoanele digitale vor fi disponibile in cadrul acestei platforme
digitale tip multi-brand, multi-retailer, si vor putea fi printate de
catre consumatori in scopul utilizarii lor in magazinele comertului
modern (hipermarketuri, supermakerturi, magazine tip discount).
Platforma digitala va include diverse
activitati de marketing si promotionale in parteneriat cu partenerii
sai, producatori si retaileri.
Wave Division este una dintre cele mai
mari agentii de BTL full service din Romania, cu o activitate de
peste 13 ani si o retea dezvoltata in 72 de orase. Wave Division a
avut in 2011 o cifra de afaceri de aproximativ 5 milioane de Euro,
dubla comparativ cu 2009, iar pentru 2012 Al
Kamara se asteapta la afaceri asemanatoare anului precedent.
Prin intermediul celor 4 domenii cheie
de expertiza: servicii integrate de in-store, events management,
shopper marketing si, recent, digital couponing, Wave Division are in
portofoliu companii nationale si multinationale printre care se
numara: P&G, Danone, Interstar, Intersnack, L’Oreal,
McDonald’s, Real,- Hypermarket Romania, Reckitt Benckiser, Samsung,
iar in ultimul timp s-au adaugat si Mega Image, Heineken, Prodal,
Lidl si Hochland.
Coupons.com Limited (Coupons.com) este
subsidiara a companiei americane Coupons.com Incorporated (cu sediul
in Silicon Valley).
Coupons.com are sediul la Londra si
opereaza in prezent in 15 tari europene, inclusiv Romania. Printre
clientii sai se numara Procter & Gamble, L’Oreal, Nestle,
Reckitt Benckiser, Mars, Associated British Foods, Kraft Foods,
precum si liderii retailerului din supermarketuri ca Tesco, Waitrose
si The Co-operative Food.