Promovarea site-ului se va realiza online, prin bannere plasate pe diferite portaluri dar si pe blog-uri, conform Malinei Iordache, marketing executive al companiei.
[quote=Malina Iordache, WebCocktail]Intr-un joc de biliard, companiile isi vor putea brandui bilele de pe masa[/quote]
WebCocktail are un singur actionar, persoana fizica, avand in prezent trei proiecte – Travelblogs.ro, Officegames.ro, Jocoloco.ro. In luna noiembrie compania va lansa si site-ul Jocolino.ro. WebCocktail are peste 50 de domenii achizitionate, urmand sa le dezvolte pe parcursul mai multor ani. Firma are in prezent 10 angajati.
„Majoritatea jocurilor de pe portal nu sunt create in-house, noi cumparand licentele de la producatorii lor. Ne vom axa pe un sistem de publicitate ‘in-gaming’ care va permite companiilor sa introduca reclame in cadrul jocurilor, fara a incomoda in niciun fel utilizatorii. De exemplu, intr-un joc de biliard, companiile isi vor putea brandui bilele de pe masa”, a explicat pentru DailyBusiness.ro Iordache.
Aceasta a subliniat citand studii internationale ca, prin advergaming, rata de retentie a mesajului publicitar este de 10 ori mai mare fata de un banner obisnuit.
„In prezent ne aflam in discutii avansate cu circa 10 companii, interesate de acest sistem. Primele rezultate s-ar putea sa le vedem peste cateva saptamani”, a mai spus Iordache.
Printre concurentii Jocoloco.ro se numara eJocuri.ro, jocuri-gratuite.ro sau jocuri-bune.ro
Resurse suplimentare – O analiza DailyBusiness.ro privind piata de online gaming din Romania