„Introducerea noului instrument de masurare a performantei nu are ca scop principal atragerea de noi clienti, ci fidelizarea celor circa 150 pe care-i avem in prezent. Consider insa ca unele firme ar putea deveni mai interesate de noi dupa aceasta”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Andrei Georgescu, director executiv al White Image.
Compania a inregistrat in 2007 afaceri de circa 120.000 euro si estimeaza pentru 2008 venituri de circa 300.000 euro, conform lui Georgescu.
Prin introducerea noii facilitati, companiile au posibilitatea de a obtine informatii detaliate despre impactul campaniilor de email marketing asupra traficului web. In plus, cu ajutorul acestui instrument, marketerii pot extrage date privind comportamentul si interesele persoanelor care viziteaza site-ul ca urmare a unei campanii de email marketing, iar in ceea ce priveste site-urile de e-commerce, prin aceasta functie se pot masura optim ratele de conversie.
Astfel, companiile vor avea oportunitatea de a analiza ce newsletter a generat cele mai multe vizite pe site si, in acelasi timp, de a vedea si care sunt persoanele cele mai active, interesate sau care au efectuat o achizitionare dupa primirea unui newsletter, au declarat oficialii White Image.
Prin integrarea cu Google Analytics, White Image ofera o imagine mai completa a actiunilor pe care le fac recipientii, a felului in care acestia interactioneaza cu un site, permitand analiza in detaliu a impactului unei campanii si a factorilor care determina succesul sau esecul acestuia.
Prin capacitatea de a analiza integrat datele de trafic ale site-ului si cele ale campaniei de email marketing se pot vedea cu claritate motivele pentru care o campanie nu genereaza vanzari – din cauza emailului, a landing page-ului sau a site-ului proiectat necorespunzator.
White Image este unul dintre cei mai mari jucatori autohtoni ce ofera solutii customizabile de email marketing, gestionand anual un volum de peste 50 milioane de e-mailuri.