Prin intermediul acestui serviciu, care integreaza componentele de social media cu emailul, un user poate publica informatiile dintr-un newsletter in retelele sociale. El are la dispozitie linkuri scurtate prin serviciul 7w, care, accesate de catre followerii de pe Twitter, Facebook LinkedIn, MySpace sau Digg, ii directioneaza pe acestia catre newsletterul respectiv.
Astfel, prin intermediul 7w, un marketer poate face legatura intre adresa de email din baza de date si contul de Twitter sau Facebook al abonatului care si-a postat informatia din newsletter la profilul sau.
„De exemplu, daca promovezi o noua bautura coca-cola, poti pune la dispozitie in newsletter butoanele de ‘share on Twitter’ sau ‘share on Facebook’, prin care userii sa-si poata posta la profilele din social media noul produs. Acesta va beneficia de un link scurtat prin serviciul 7w care daca este accesat de prietenii respectivului abonat, acestia vor fi directionati catre newsletterul propriu zis”, a explicat pentru DailyBusiness.ro un reprezentant al White Image.
Serviciul mai ofera si posibilitatea targetarii abonatilor cei mai activi in comunitatile online sau a celor dintr-o anumita comunitate online, si de a adapta comunicarea pentru acestia. „De exemplu ii poti targeta adresele de email ale celor din lista care au cont pe Twitter si s-au aratat interesati sa share-uiasca informatii din newsletterul tau”, mai explica reprezentrantul White Image.
7w vine cu un set complet de statistici ce masoara impactul comunicarii prin email in social media.
Intrebati cate companii estimeaza ca vor folosi acest instrument de integrare a email marketing-ului cu social media, oficialii White Image au declarat doar ca „in conditiile in care companiile ce desfasoara campanii prin email marketing sunt interesate sa-si creasca bazele de date si sa capete awareness-ul dorit, iar integrarea cu social media le ofera aceasta posibilitate, multe companii vor tinde sa foloseasca acest serviciu”.