WPP reactioneaza astfel la intentiile Google de a prelua compania de publicitate online Double Click pentru 3,1 miliarde dolari (2,2 miliarde euro), conform New York Times.
Tranzactia pentru preluarea 24/7 Real Media urmeaza sa fie finalizata in trimestrul trei al acestui an, au declarat reprezentantii companiei, conform Reuters.
Preluarea 24/7 Real Media va permite WPP sa treaca de la crearea reclamelor la postarea acestora pe site-uri web in functie de interesele si caracteristicile demografice ale vizitatorilor acestora.
Achizitionarea 24/7 Real Media va reduce castigurile WPP cu 1% in 2007 si 2008, au anuntat reprezentantii companiei.
Firma americana 24/7 Real Media, fondata in 1995, este specializata in servicii de marketing si publicitate online.
WPP este unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume si numara in portofoliu companii precum AGB Nielsen Media Research, si agentiile Mediaedge:cia, GroupM, Ogilvy&Mather Worldwide si Grey Worlwide. In prezent, WPP activeaza in 106 tari si are peste 97.000 de angajati. Grupul are clienti precum Vodafone, Orange si France Telecom.
WPP a anuntat pentru primele trei luni din 2007 venituri totale de aproximativ 2 miliarde de euro.