Cei peste 275 milioane de utilizatori ai e-mail-ului Yahoo vor avea optiunea de a-si seta conturile astfel incat sa comunice si sa gaseasca alti oameni cu aceleasi interese si sa formeze retele sociale cu acestia. Yahoo a demarat testele pe un numar limitat de utilizatori de luni.
Acest concept porneste de la o premisa similara care a transformat Facebook si Myspace in doua dintre „punctele fierbinti” ale Internetului din ultimii 3 ani – perioada care a coincis cu o scadere aproape continua a Yahoo.
Dupa ce utilizatorii se inscriu pe Facebook si MySpace, oamenii pot folosi site-ul pentru a relationa cu prieteni si familie si sa imparta informatii personale.
Yahoo copiaza conceptul celor doua portaluri, extinzand serviciul de e-mail si permitand introducerea de aplicatii sociale de catre programatori din exteriorul companiei. Compania a inceput de luni sa ofere aplicatii ce pot fi folosite pentru a gasi si a trimite fotografii ce se gasesc in casutele postale electronice, transferarea informatiilor pe blog-uri sau trimiterea clipurilor video.
Aceste noi optiuni au fost anuntate initial aproape cu un an in urma.