„Advertiserii din Romania trebuie educati, ei trebuie sa inceapa sa vada online-ul ca pe un mediu excelent de evolutie, un mediu in care se pot targeta utilizatorii mai bine decat in offline”, a declarat joi Darren Patterson intr-un scurt interviu acordat DailyBusiness.
Acesta a precizat ca „unul dintre scopurile Yahoo in Romania va fi chiar educarea advertiserilor si colaborarea cu acestia”.
Pe de alta parte, Patterson este de parere ca Internetul romanesc promite foarte multe.
„S-a format deja o comunitate stabila de internauti in Romania. Aproape zilnic se lanseaza noi proiecte, din diferite categorii, unele dintre ele promitand foarte mult”, a spus el.
Compania va lansa site-ul Yahoo.ro in trimestrul trei al lui 2008.
„Inca nu pot spune cate dintre optiunile si tab-urile care pot fi gasite pe Yahoo.com vor fi disponibile si pe Yahoo.ro. Nu este exclus sa cream special pentru Romania anumite optiuni, care nu se gasesc inca la nivel international in portofoliul Yahoo.
Patterson a precizat pentru DailyBusiness ca, in prima faza, compania nu va intra in competitie cu Google pe online-ul autohton.
„Piata din Romania nu este inca atat de dezvoltata incat sa permita o competitie directa, de anvergura, intre doi dintre principalii ‘actori’ din online-ul mondial. Concurenta cea mai mare intre Yahoo si Google se da in SUA. In Romania, probabil vom asista la o competitie mai dura intre Yahoo si Google peste mai multi ani„, a mai spus Patterson.
Primul manager al Yahoo in Romania a fost numit in luna mai, in persoana bloger-ului Bobby Voicu. Acesta va indeplini functia de Yahoo community manager, principala lui responsabilitate fiind sa „culeaga” informatii din online si sa fie o interfata intre utilizatorii Yahoo din Romania si dezvoltatorii de servicii ai corporatiei americane.