StumbleUpon se afla in spatele motorului de cautare cu acelasi nume, ce ofera recomandari cu privire la site-urile gasite pentru utilizatori (recomandari pozitive sau negative, pe baza aprecierilor facute de alti utilizatori).
Delicious a fost scos la vanzare in luna decembrie a anului trecut, cand Yahoo a anuntat ca va inchide mai multe site-uri si servicii dupa ce renuntase anterior la 600 de angajati. La acel moment, alaturi de Delicious se mai aflau pe lista si Yahoo! Buzz, MyBlogLog si AltaVista, Yahoo Bookmarks si Yahoo Picks.
Printre motivele care au determinat vanzarea serviciului de bookmarking se regaseste si faptul ca Delicious nu ofera nici un fel de suport pentru publicitatea online, in contextul in care CEO-ul Yahoo, Carol Bartz, intentioneaza sa puna accent pe elementele profitabile, care sunt compatibile cu obiectivele generale ale Yahoo: crearea de continut si atragerea de publicitate online.
Potrivit presei internationale, la momentul anuntului din decembrie Delicious nu a oferit informatii cu privire la numarul de utilizatori, insa la sfarsitul anului 2008 avea aproape 6 milioane de utilizatori.
Pe de alta parte, Delicious a pierdut in acest timp o parte din potentialii utilizatori, in contextul in care acestia au migrat deja spre alte servicii similare, precum Pinboard, de teama ca isi vor pierde colectiile de adresa atunci cand Yahoo va inchide serviciul.
Potrivit Business Insider, tranzactia dintre Yahoo si StumbleUpon nu va fi incheiata prea curand intrucat sistemul Delicious depinde direct de infrastructura Yahoo si va trebui mutat.
Yahoo a cumparat Delicious in decembrie 2005 cu 10-15 milioane de dolari, potrivit The Guardian.