„Ne vom folosi intreaga experienta pentru a schimba oferta actuala de site-uri Yahoo intr-un concept de socializare in toate dimensiunile”, a declarat Ari Balogh, directorul de tehnologie al Yahoo.
Noul concept va oferi celor 500 de milioane de utilizatori un grad de flexibilitate mai mare, precum si posibilitatea de a modifica paginile Web dupa dorinta fiecaruia.
Una din ideile acestui concept este de a pune clientilor la dispozitie cat mai multe oportunitati de publicitate.
De asemenea, grupul Yahoo tinteste spre o comunicare mai usoara intre membrii familiei si prieteni, prin intremediul web site-urilor sale. Un exemplu ar fi evidentierea grafica a mesajelor primite din partea prietenilor care corespondeaza cel mai des cu utilizatorul.
Perioada de timp in care toate acestea se vor realiza nu a fost specificata, insa Balogh afirma ca ” toate aceste schimbari se vor produce inainte de finalul acestui an”.
Cu toate acestea, exista posibilitatea ca termenul sa fie amanat din cauza ofertei Microsoft de preluare a Yahoo, pentru mai mult de 44 miliarde de dolari. Grupul Yahoo considera aceasta suma insuficienta, incercand sa implementeze o strategie agresiva de reinnoire a serviciilor pentru cresterea veniturilor, dupa mai bine de 2 ani de stagnare.