„Oamenii iubesc aceste reclame! O sa le extindem in toate mediile in care putem”, a spus David Karnstedt, director executiv al vanzarilor de publicitate din SUA.
Reclamele inteligente (SmartAds) au fost testate in ultima luna pe site-ul de turism Yahoo Travel, cu rezultate foarte bune, conform oficialilor companiei. In functie de site-urile pe care le-a vizitat pornind de la cautarile efectuate pe Yahoo, utilizatorului ii este definit un anumit profil. De pilda, o femeie care cauta anumite destinatii de vacanta pe site-ul Yahoo Travel vede reclame la curse aeriene catre acele destinatii, incluzand preturi, totul pe un fundal grafic gandit pentru a fi pe placul publicului feminin.
In urma testelor, compania a sesizat o rata de click-uri pe reclame de cel putin doua ori mai mare decat in cazul reclamelor normale. Oficialii Yahoo au decis sa inceapa sa introduca treptat reclamele inteligente pe toate domeniile site-ului Yahoo.
Yahoo spera sa castige o cota cat mai mare pe o piata a publicitatii online care va ajunge in 2008 la 1 mld. $, de la 575 mil. $ in 2007, conform companiei de analiza eMarketer.
Yahoo spera sa castige o cota cat mai mare pe o piata a publicitatii online din SUA care va ajunge in 2008 la 1 mld. $, de la 575 mil. $ in 2007, conform companiei de analiza eMarketer.
In trimestrul doi incheiat in iunie, compania a realizat venituri din publicitatea online in crestere cu 13%, pana la 441 mil. $, comparat cu aceeasi perioada a anului precedent. Compania si-a incetinit cresterea, in primul trimestru inregistrand o evolutie a veniturilor din publicitatea online de 20%.