Pagina va oferi acces mai usor catre celelalte domenii ale companiei. Aceasta va fi accesibila marti, initial doar in SUA. In cursul saptamanii in curs, noua pagina va putea fi accesata si din Marea Britanie, Franta si India. De-a lungul acestui an si in 2010, va fi lansata la nivel global.
Compania lucreaza la relansare de 10 luni.
„Fiecare pixel de pe pagina este relevant acum”, a declarat Tapan Bhat, senior vice president al Yahoo. „Am scos o multime de optiuni care nu prea erau folosite de utilizatorii nostri si am adaugat altele noi”, a continuat acesta.
Noua pagina va include link-uri si aplicatii catre servicii ale concurentilor, precum e-mail-uri de la Google sau AOL, sau plug-in-uri pentru Facebook si MySpace.
Desi Yahoo se confrunta cu probleme financiare si nu reuseste sa faca pasi convingatori pentru a pune in pericol dominatia Google, web site-ul companiei ramane unul dintre cele mai vizitate, acesta atragand peste 570 milioane de persoane la nivel global, lunar, conform companiei de cercetare comScore.