Profitul pe actiune in trimestrul al
treilea a fost de 35 de centi pe actiune, excluzand anumite elemente
exceptionale, in timp ce vanzarile, fara transferurile catre
site-urile partenere, s-au situat la 1,09 miliarde de dolari,
potrivit
[url=http://www.bloomberg.com/news/2012-10-22/yahoo-sales-profit-top-estimates-amid-mayer-turnaround.html]Bloomberg[/url].
In medie, analistii estimau profit de 26 de centi, la venituri de
1,08 miliarde de dolari.
Profitul atribuibil actionarilor Yahoo
a urcat la 3,16 miliarde de dolari, de la 293,3 milioane de dolari in
urma cu un an, ca urmare a unui castig de 2,8 miliarde dolari
inregistrat din vanzarea unei participatii la Alibaba Group.
Mayer, al cincilea director general al
companiei in patru ani, a venit la Yahoo in urma cu trei luni si
incearca sa readuca stabilitatea in randul managementului si sa
inverseze trei ani de declin al veniturilor, timp in care
utilizatorii au renuntat la Yahoo pentru rivalii Google si Facebook.
Planurile directorului general sunt
sustinute de reduceri de cheltuieli, dar si de cererea din SUA, unde
piata publicitatii online este estimata sa creasca cu 17% in acest
an, la 37,3 miliarde de dolari, potrivit firmei de cercetare
EMarketer.
„SUA pare sa aiba o situatie
solida, iar Yahoo are o baza mai puternica in SUA fata de
competitori”, a declarat Herman Leung, analist la compania
Susquehanna International, noteaza Mediafax.
Intr-o schimbare de strategie, Yahoo nu
a mai anuntat estimari privind rezultatele companiei. Google, unde
Mayer a lucrat inainte de a veni la Yahoo, nu publica, de asemenea,
estimari pentru propriile rezultate.