Analistii internationali sunt de parere ca 0,7 mil. de oameni nu este un numar atat de mare, deoarece Google (care detine YouTube.com) nu a promovat puternic evenimentul. Majoritatea celor ce au urmarit timp de doua ore transmisiunea live pe youtube.com/live au fost parteneri ai portalului sau cei ce folosesc frecvent YouTube pentru a incarca clipuri video.
Youtube nu a reusit nici pana in prezent sa monetizeze puternic portalul, dar analistii sunt de parere ca transmisiunile live ar putea sa schimbe acest lucru.
Parerile celor ce au vizionat transmisiunea live sunt impartite. Astfel, unii dintre acestia au comentat dupa eveniment ca YouTube.com a reusit „o emisiune online perfecta” sau ca „YouTube este extraordinar”. Altii in schimb au criticat faptul ca pagina youtube.com/live se incarca foarte greu, ca invitatii care au luat parte la show au fost „in mare parte stersi” sau ca, pur si simplu, ar fi dorit sa sara peste unele fragmente dar formatul live, cu care utilizatorii portalului nu sunt obisnuiti, nu le permitea acest lucru.
YouTube a fost achizitionat in 2006 de Google cu 1,65 mld. $.