- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

YouTube, cosmarul restaurantului Domino\’s

16 Apr, 17:59 • Redactia DailyBusiness
Lantul american de fast food si pizza Domino's Pizza se afla in fata unei crize de imagine de proportii dupa ce doi angajati au postat pe YouTube cateva filmulete in care faceau "glume" cu mancarea care urma sa fie livrata, punandu-si in nas ingredientele, inainte de a prepara sandvisuri, relateaza The New York Times.
YouTube, cosmarul restaurantului Domino\'s

Filmele au fost vizualizate de peste 1 milion de persoane in cateva zile. Pentru a contracara efectul marketing-ului viral, care a transformat un incident minor intr-o criza de imagine, Domino’s Pizza si-a cerut scuze, a publicat un clip cu directorul executiv al companiei pe YouTube si i-a concediat si dat in judecata pe cei doi angajati.

Totusi, in ciuda acestor reactii prompte, clientii si-au schimbat parerea despre companie, potrivit firmei de sondaje online YouGov.

Experienta Domino’s „este un cosmar”, a spus un specialist in relatii publice pentru New York Times. „Este cea mai dificila situatie careia ii poate face fata o companie cand vine vorba de crize digitale”, a adaugat analistul.

Intamplarea este de altfel un exemplu pentru felul in care explozia tehnologia, fie ca e vorba de telefoane cu camera, YouTube sau bloguri, aduce companiile intr-o pozitie mult mai vulnerabila decat in trecut. „Cand ai mii de angajati, mai mult ca sigur ca o mica parte dintre ei vor fi suficient de neglijenti si / sau idioti ca sa nu-si dea seama de consecintele unor actiuni de acest gen, asa ca firmele trebuie sa invete sa reactioneze repede si cat mai corect”, comenteaza presa internationala.

Consumerist.com a publicat clipurile video.

Urmărește Daily Business pe Google News