Filmele au fost vizualizate de peste 1 milion de persoane in cateva zile. Pentru a contracara efectul marketing-ului viral, care a transformat un incident minor intr-o criza de imagine, Domino’s Pizza si-a cerut scuze, a publicat un clip cu directorul executiv al companiei pe YouTube si i-a concediat si dat in judecata pe cei doi angajati.
Totusi, in ciuda acestor reactii prompte, clientii si-au schimbat parerea despre companie, potrivit firmei de sondaje online YouGov.
Experienta Domino’s „este un cosmar”, a spus un specialist in relatii publice pentru New York Times. „Este cea mai dificila situatie careia ii poate face fata o companie cand vine vorba de crize digitale”, a adaugat analistul.
Intamplarea este de altfel un exemplu pentru felul in care explozia tehnologia, fie ca e vorba de telefoane cu camera, YouTube sau bloguri, aduce companiile intr-o pozitie mult mai vulnerabila decat in trecut. „Cand ai mii de angajati, mai mult ca sigur ca o mica parte dintre ei vor fi suficient de neglijenti si / sau idioti ca sa nu-si dea seama de consecintele unor actiuni de acest gen, asa ca firmele trebuie sa invete sa reactioneze repede si cat mai corect”, comenteaza presa internationala.