Site-ul video detinut de Google, YouTube, si-a marit cota de piata la nivel mondial la 31,3%, fata de 29,3% cat inregistra in luna octombrie 2007.
Americanii au urmarit in total 9,5 miliarde de videoclipuri online, dintre care 2,9 miliarde au fost accesate pe YouTube.
Fox Interactive Media, a companiei News Corp, s-a clasat pe locul doi in luna noiembrie, cu 419 milioane de videoclipuri vizualizate, echivalentul a 4,4% cota de piata. Site-urile video detinute de Yahoo au inregistrat in aceeasi perioada o cota de piata de 3,5%, echivalentul a 328 de milioane de videoclipuri accesate. Viacom Digital s-a clasat pe locul patru, cu o cota de 2,6% si 304 milioane de videoclipuri vizualizate.
Continut interesant, precum si mai multi utilizatori care genereaza continut, acesta este ciclul continuu care a propulsat YouTube pe locul 1 in topul site-urilor care ofera continut video online, in opinia analistilor ComScore.