Printre brandurile care si-au schimbat complet
logo-ul dupa aparitia succesului se numara: Canon, a carui logo initial a
aparut in 1933, dar care a fost modificat in 1956 in varianta simpla pe care o
pastreaza si azi.
Initial, logo-ul
Mozilla Firefox, creat in 2002, infatisa o pasare phoenix.
Logo-ul actual, care pastreaza doar elementele ce amintesc de ”foc”, a fost
introdus in 2009.
Chiar si renumitul logo McDonald’s s-a
transformat total fata de cum arata in momentul lansarii. Primul logo a fost
lansat in 1940, dar 8 ani mai tarziu compania se rebranduieste. Din 1948 McDonald
a incercat sa dea diverse forme ”M”-ului din logo, dar abia in 2003 gaseste
varianta care se pare ca a prins cel mai bine la public, este vorba de varianta
ce contine si sloganul „I’m lovin’ it”.
Logo-ul ”Apple” a aparut in anul 1976 a fost creat
de Ronald Wayne. Rama ce incadreaza imaginea cu Newton si marul deasupra
capului continea mesajul: ”Newton… mintea ce calatoreste dintotdeauna prin
straniile mari ale adevarului… singura”. ”Marul muscat”, pe care il cunoastem
toti azi ca fiind logo-ul Apple, a fost introdus in 2003.
Mai multe detalii intr-un articol Business Insider.