Netin a mentionat ca investitia include amenajarea magazinului, mobilierul, dar si echipamentele demo.
Lenovo Exclusiv Store, aflat in apropiere de Piata Unirii din Capitala, este dezvoltat in parteneriat cu Eurosoft Computers. Simultan, s-a lansat si magazinul online lenovoexclusiv.ro.
„Un astfel de magazin a fost deschis anul trecut si la Sofia, Bulgaria. De asemenea, in Europa de Sud-Est mai sunt magazine similare deschise in orase precum Bratislava, Praga, Liubliana, Belgrad si altele”, a mentionat Aurel Netin.
Costinel Ilie, directorul generala al distribuitorului de produse IT Eurosoft Computers a declarat era necesar un astfel de magazin in Romania in conditiile in care vanzarile de produse Lenovo sunt in crestere pe piata locala de IT.
Acesta se asteapta ca magazinul sa aiba [b]vanzari de 500.000 de euro[/b] pana la finalul anului. De asemenea, estimeaza ca spre sfarsitul anului sa devina si profitabil.
Potrivit lui Ilie, magazinul are o suprafata totala de [b]130 de metri patrati[/b]. In prezent, spatiul de vanzare si prezentare are 70 de metri patrati, insa in functie de evolutia vanzarilor, acesta poate fi marit cu inca 60 de mp.
„Am decis sa fie mai mic la inceput sa vedem rezultatele si ulterior se poate extinde”, a seful Lenovo.
Aurel Netin a precizat ca in acest an [b]Lenovo vrea sa mai deschida magazine si in alte orase[/b], dar cu o suprafata mai mica, de cel mult 50 mp. „Suntem in discutii avansate cu posibili parteneri din Cluj, Brasov, Ploiesti, Baia Mare, Constanta, Iasi”, a spus el.
Lenovo a depasit anul trecut Dell si a devenit al doilea cel mai important producator de PC-uri la nivel mondial, surclasat doar de Hewlett Packard (HP).
Tot in acest an si compania [url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-it-c/cel-mai-mare-magazin-apple-din-sud-estul-europei-deschis-la-bucuresti-75148/]Apple a deschis un magazin propriu[/url] in Bucuresti, in parteneriat cu iStyle. Acesta este cel mai mare magazin Apple din sud-estul Europei, avand o suprafata totala de 260 de metri patrati. Magazinul a necesitat investitii de peste 250.000 de euro, la care se adauga fondurile pentru produsele demo si stocul de produse destinat comercializarii.