în cazul în care nu ai unde să îți petreci Revelionul și dorești să te cazezi la hotelul lui Gică Hagi, trebuie să bagi mâna adânc în buzunar. Costul a două nopți la hotelul acestuia din Mamaia este exorbitant!
Hotelul de lux al lui Gheorghe Hagi atrage turiștii cu o ofertă de Revelion care promite o experiență de neuitat. Această vacanță dintre ani vine la pachet cu un preț pe măsură, iar cei care doresc să vină la acest hotel să sărbătorească trecerea dintre ani trebuie să fie pregătiți să scoată din buzunar sume mari.
Ai putea fi interesat și de: Hotelul de Gheață de la Bâlea Lac, în topul mondial al atracțiilor turistice de iarnă!
Este cunoscut faptul că prețurile din perioada sărbătorilor pentru vacanțe nu sunt deloc mici, iar cei care doresc să își petreacă Revelionul într-un cadru luxos, trebuie să fie pregătiți pentru tarife pe măsură. Un sejur de două nopți, cuprins în intervalul 30 decembrie – 1 ianuarie, ajunge la suma considerabilă de 1520 de lei. Acest tarif înseamnă că o singură noapte de cazare costă 760 de lei.
Tarifele ridicate nu par să diminueze interesul turiștilor pentru a petrece Revelionul în această locație exclusivistă. Oferta lui Gică Hagi este o opțiune de lux pentru turiști, astfel că are o apartenență elegantă și rafinată.
Gică Hagi a cumpărat hotelul Iaki în 1999, acesta devenind unul dintre cele mai importante hoteluri de pe litoralul românesc. Numele pe care l-a ales proprietății sale e unul special, fiind prescurtarea numelor celor doi copii ai săi, Ianis și Kira.
Acesta are mai bine de 120 de camere, fiecare fiind dotate cu aer condiţionat, minibar şi TV prin cablu. Acesta pune la dispoziție și un centru spa elegant cu piscină interioară, saună, cadă cu hidromasaj, zonă de fitness, duş emoţional şi duş cu hidromasaj. Totodată, în incinta acestuia e și o sală mare de conferințe.
„Categorii importante de clienţi şi servicii au scăzut până aproape de zero (oaspeţi străini, evenimente corporate şi private, clienţi locali abonaţi la servicii wellness), segmente importante care furnizau aproximativ 40% din veniturile noastre.
Provocarea cea mai importantă a fost aceea de a înlocui aceste categorii pierdute temporar cu cele pentru care a existat totuşi o cerere şi anume oaspeţii individuali dornici să călătorească în România într-o perioadă în care călătoriile internaţionale au fost dificil de întreprins”, a declarat Dragoş Tudorache, director general al hotelului Iaki, citat de ZF, conform celor comunicate de gsp.ro.
Ai putea fi interesat și de: Mare atenție să nu fiți păcăliți de această nouă campanie de phishing! Sunt vizate platformele de rezervări online la hoteluri și alte unități de cazare