Potrivit aceluiasi studiu, realizat pe un esantion de 1.500 de persoane cu varste cuprinse intre 18 si 50 plus, 30% dintre respondenti vin in mall o data pe luna, iar 13% la fiecare doua saptamani.
Analistii imobiliari spun ca aceste sondaje sunt relativ o noutate pe piata locala, dar ca in principiu, pentru un trafic sanatos, circa 15-20% din vizitatorii unui mall ar trebui sa fie fideli si sa vina in incinta centrului comercial de 2-3 ori pe saptamana.
In lunile septembrie-octombrie, traficul in Vitantis Shopping Center a crescut cu 30% comparativ cu studiul anterior, realizat in aprilie-mai 2009.
Studiul mai arata ca 65% dintre respondenti petrec peste o ora in centrul comercial.
Dintre cei care au participat la studiu, 72% cheltuiesc peste 200 lei la fiecare vizita, comparativ cu studiul anterior cand valoarea cumparaturilor era de 150 lei pentru marea majoritate a celor chestionati.
Carrefour, hipermarketul gazduit de centrul comercial, are un trafic zilnic de 2.000-2.500 de persoane, iar cosul mediu de cumparaturi este de 150 lei.