Catutoiu nu a precizat despre ce companie imobiliara este vorba, mentionand doar ca aceasta activeaza pe o nisa.
„Va fi o asociere de brand-uri pe o perioada de trei ani, dupa care ei vor prelua agentia”, spune Catutoiu.
Oficialii Real Time au inceput deja sa pregateasca terenul pentru aceasta asociere, urmand sa finalizeze in cateva luni un proces de rebranding, care va delimita activitatile corporate ale firmei de serviciile destinate utilizatorilor finali de pe piata rezidentiala.
Real Time a inceput de anul trecut sa atace piata de birouri din Capitala, profitand de faptul ca situatia economica dificila a „ucis” moda agentilor de inchiriere exclusivi. Compania a intermediat in 2010 inchirierea a circa 16.000 mp de birouri pe piata locala.
„Aceasta asociere ne va ajuta pe piata de birouri, unde ne-am propus sa ajungem lideri de piata pana in 2014”, spune Ion Catutoiu.
Pana recent, piata de birouri din Capitala se decidea in randul marilor companii de consultanta, insa criza a fragmentat foarte mult business-ul, iar companiile mai mici au reusit sa castige teren.
Pe piata locala a mai intrat o multinationala de consultanta imobiliara si in 2009, cand Horatiu Florescu si-a afiliat compania The Advisers la firma britanica Knight Frank.
Cele mai mari companii imobiliare de pe piata sunt cele afiliate brand-urilor internationale, exceptie facand Regatta (care este un grup de companii-n.r.). In prezent pe piata locala sunt active companiile internationale Colliers, CBRE, Cushman&Wakefield, DTZ, Jones Lang LaSalle, BNP Paribas Real Estate, King Sturge, Knight Frank si retelele Coldwell Banker, Century 21 si Re/Maxx.