Aproximativ 60% din cumparatorii Vitantis frecventeaza centrul comercial de la deschidere, in timp ce 55% petrec peste o ora.
In ceea ce priveste frecventa cu care cumparatorii vin in Vitantis Shopping Center, 35% dintre respondenti vin la cumparaturi lunar, 32% dintre ei au declarat ca frecventeaza saptamanal galeria comerciala, 24% au raspuns ca vin bilunar, iar restul de 9% – zilnic.
Pentru a ajunge la complexul comercial, aproximativ 60% folosesc masina personala, iar 40% vin cu mijloacele de transport in comun.
Printre marcile preferate, cel mai mare procent il au cele sportive cu 24% (cum ar fi Intersport). Urmeaza marcile de pantofi precum Leonardo (peste 10 %), apoi Kenvelo si Bamboo, cu 12% . O alta marca preferata de clientii Vitantis Shopping Center este marca Reserved.
Vitantis Shopping Center are o suprafata totala inchiriabila de 34.219 metri patrati, din care o galerie comerciala de 11.392 mp. Centrul Comercial Vitantis beneficiaza de un grad de inchiriere de 95% si a avut, in perioada 18 septembrie 2008 – 1 mai 2009, un total de circa 2,3 milioane de vizitatori.