Derulata pe parcursul a doua luni, expozitia este un mix intre un targ propriu-zis si un targ virtual, reunind la startul sau peste 150 de proiecte imobiliare aflate in dezvoltare in Bucuresti, in provincie dar si in afara tarii, au declarat, pentru DailyBusiness, reprezentantii companiei.
Admedia lanseaza in aceasta primavara 3 editii specializate ale targului imobiliar, organizate la World Trade Center intre 20-24 februarie, 19-23 martie si 9-13 aprilie, dar si o platforma virtuala timon.ro.
Editia din februarie va reuni atat dezvoltatori cat si agentii imobiliare. Cea din martie este dedicata exclusiv dezvoltatorilor, iar cea din aprilie va reuni exclusiv agentii imobiliare.
Pentru 2008, impreuna cu investitori din SUA, Israel, Marea Britanie, Germania, Italia sau Spania vom propune evenimente de tip business-to-business pietei imobiliare din Romania, a precizat Vlad Vlasceanu, , director general Admedia Consulta.
„Timon are un spatiu de expunere de 3 ori mai mare decat in 2007, contractat in proportie de 90% pentru februarie si aprilie si 100% pentru martie”, a mai declarat Vlad Vlasceanu.
„Pentru ca Internetul devine unul din spatiile importante de comunicare si ofertare, dorim sa lansam platforma virtuala care va fi accesibila probabil la sfarsitul lunii februarie. Aceasta platforma va prezenta cele mai importante proiecte imobiliare si va crea oportunitatea intalnirii in timp real intre cerere si oferta”, a declarat Vlad Vlasceanu.
In cele 3 editii Timon organizate in Bucuresti in 2007, au vizitat targul aproape 60.000 de persoane, iar vanzarile inregistrate de catre expozanti imediat dupa fiecare editie a depasit 25 milioane de euro.
In 2007, Admedia a organizat si o editie Timon in Constanta, urmand ca in acest an sa fie lansate editiile de Brasov, Cluj, Timisoara, Iasi, Sibiu, editii organizate in orase cu un mare potential imobiliar, dar care nu au beneficiat de targuri imobiliare de anvergura.