Astfel, compania se va concentra mai putin pe intermedierea tranzactiilor cu proprietati vechi, concentrandu-se pe proiectele imobiliare noi.
Campania de promovare este realizata de firma de publicitate Loco Branding&Communications, se va desfasura pe o perioada de patru luni, prin intermediul internetului, outdoor-ului, cat si a presei scrise, si va implica schimbarea logoul-ului companiei, dar si a site-ului, a declarat Oana Taraze, associate managing director Eurohouse. Ea nu a precizat valoarea campaniei.
„Am dezvoltat numeroase proiecte care la ora actuala reprezinta o nisa de piata pe care activam si care consta, ca servicii, in managerierea procesului investitional, incepand de la prospectarea si evaluarea din etapa de preachizitie, selectarea controlata a achizitiei, conceperea si punerea in aplicare a proiectelor de dezvoltare si terminand cu stabilirea unei strategii de adecvare de marketing pentru piata autohtona”, a afirmat Oana Taraze.
Odata cu demararea procesului de repozitionare, Eurohouse isi va muta sediul central in Baneasa Business and Technology Park.
„Am inchiriat 300 de metri patrati in cadrul Baneasa Business Park, pe o perioada de 5 ani”, a precizat, pentru DailyBusiness, Radu Lucian Adrian, PR manager Eurohouse.
Eurohouse este o companie cu o experienta de 10 ani pe piata de real estate din Romania, fiind specializata in managementul investitiilor, dezvoltari de proiecte, vanzari de proprietati in ansambluri rezidentiale si consultanta strategica.