Anul trecut agentia a inregistrat o cifra de afaceri de 360.000 euro, dublu fata de 2005, cand indicatorul cifrei de afaceri era de 180.000 euro.
„Suntem foarte increzatori ca targetul fixat va fi indeplinit si chiar depasit, avand in vedere ca cifra de afaceri doar pe primul trimestru a fost de 300.000 euro”, a explicat Anca Iliescu, asistent manager in cadrul companiei.
Rezultatele cele mai bune au fost inregistrate in cadrul departamentelor de terenuri, precum si de inchirieri spatii de birouri.
Pe parcursul anului 2006 si in primul trimestru al anului 2007, Media City a tranzactionat terenuri insumand 30.000 mp in zona de Sud – industriala, in comuna Rosu si in centrul capitalei. Valoarea cumulata a acestor tranzactii a depasit suma de 2.500.000 euro.
De asemenea, la inceputul acestui an, agentia a mai intermediat tranzactionarea unui teren de 6.600 mp, in valoare de inca 2,5 mil. euro.
Terenul, situat pe strada Iancu Nicolae, a fost achizitionat de catre un dezvoltator autohton de proiecte imobiliare.
Pe langa departamentele de terenuri si birouri. agentia Media City si-a propus sa-si consolideze pozitia si pe piata proiectelor rezidentiale de anvergvura.
In acest moment, agentia detine exclusivitatea proiectului rezidential Austrian Village.
„Intentionam sa acoperim toate segmentele de piata, iar premisele sunt foarte pozitive, avand in vedere ca si departamentul de spatii comerciale si industriale – desi nou – infiintat – a finalizat deja tranzactii dificile”, sustine Anca Iliescu.