Jumatate din companiile chiriase sunt branduri noi pe piata romaneasca.
Peek & Cloppenburg si Inditex Group, cu Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, ZARA Home si Oysho isi vor deschide primele magazine din Romania in Baneasa Shopping City, o data cu evenimentul de lansare a mall-ului.
Realizarea centrului comercial a necesitat o investitie de 150 milioane de euro. Lucrarile de executie au demarat in 2006.
„Structura de otel a geamurilor securizate este deja fixata, iar fatada constructiei este asamblata. Peretii de compartimentare din gips carton ai magazinelor sunt in proportie de 80% completati iar peretii din zidarie sunt in proportie de 50% construiti”, a declarat Ali Ergun Ergen, manager in cadrul companiei Baneasa Developments.
„Ne-am propus sa construim un oras al modei, al gastronomiei si al divertismentului, iar Baneasa Shopping City incepe deja sa se contureze in acest sens”, a precizat Ali Ergun Ergen.
Mall-ul va oferi si primul food-court pe 3 niveluri din Romania, cu un parter dedicat segmentului fast-food, un prim etaj cu restaurante si un etaj 2 destinat segmentului club&lounge.
Baneasa Shopping City va aduce, in urmatoarea faza, doua concepte unice pe piata romaneasca, in cadrul celui mai mare centru de distractie din tara: 30.000 mp de spatii de divertisment pentru intreaga familie FEC (Family Entertainment Center) precum si un spatiu de divertisment pentru copii KEC (Kids Entertainment Center).
Zona Comerciala Baneasa, care include acest complex comercial, este parte integrata in Proiectul Baneasa, cel mai mare proiect de dezvoltare urbana mixta din Sud-Estul Europei.
Proiectul Baneasa acopera o suprafata de 221 de hectare si reprezinta o investitie totala de peste 1,8 miliarde de euro. Pe langa zona comerciala, proiectul Baneasa va oferi aproximativ 5.000 de unitati locative in zona rezidentiala si un parc de afaceri modern, Baneasa Business&Technology Park, care va incorpora peste 160.000 mp de spatii de birouri de tip A si A+.