In cadrul complexului vor functiona mai multe branduri noi pe piata romaneasca.
Astfel, compania germana multibrand Peek & Cloppenburg va fi prezenta in Baneasa cu o colectie de peste 200 de brand-uri, extins pe o suprafata de circa 4.000 de metri patrati distribuiti pe 2 niveluri. Unele din brand-urile pe care le reprezinta sunt Armani Colezzioni, Hugo Boss, Polo, Ralph Lauren, Max Mara, Vogue, Burberry, Ermenegildo Zegna, Lagerfeld, Adidas, Esprit, Armani Jeans, Calvin Klein Jeans, Diesel, Dkny Jeans.
Solmar va avea in Baneasa Shopping City un numau de 12 magazine. In afara de brandurile care deja reprezinta compania, Promod, Castro, Jennyfer, Mango, Parfois, It+Acc si +IT, Solmar a mai semnat parteneriate cu Grupul Max Mara pentru brandurile Max Mara Weekend, Marina Rinaldi, Max&Co si cu Grupul Mosaic Fashion din Marea Britanie, pentru brandurile Oasis si Karen Millen.
Inditex este unul dintre cei mai mari retaileri de fashion din lume, cu peste 3.500 de outlet-uri in 68 de tari din Europa, Statele Unite, Asia si Africa. Pe langa Zara, Inditex va aduce in Baneasa Shopping City ai alte 6 marci: Pull and Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho si Zara Home.
Azadea Group va fi prezenta in Baneasa Shopping City cu 7 branduri precum: Piazza Italia, Oviesse, Salsa Jeans, Xanaka, Colour & Beauty, Sunglass Hut si Andre.
Investitia totala in centrul comercial se ridica la circa 150 milioane de euro, parte integrata in proiectul Baneasa, unul din cele mai mari proiecte integrate de dezvoltare urbana mixta din sud-estul Europei.
Proiectul Baneasa acopera o suprafata de 221 hectare si reprezinta o investitie totala estimata de peste 1,8 miliarde de euro. Pe langa zona comerciala, proiectul va oferi intre 4.500 si 5.000 unitati locative in Zona Rezidentiala si un parc de afaceri modern, Baneasa Business &Technology Park, care va incorpora peste 160.000 metri patrati spatii de birouri de tip A si A plus.