Mall-ul din Baneasa, cel mai mare din Capitala, va avea o suprafata inchiriabila de 85.000 de metri patrati, dublu fata de primul mall de pe piata bucuresteana, Bucuresti Mall Vitan.
Stocul bucurestean al spatiilor comerciale moderne tip mall si centru comercial era estimat de analistii imobiliari la 278.000 metri patrati, inainte de inagurarea Baneasa Shopping City.
Baneasa Sopping City, primul mall din zona de nord a orasului, a presupus o investitie de peste 150 milioane euro si va cuprinde 220 de magazine, dintre care peste 45 sunt branduri noi pe piata.
Printre aceste branduri se numara retailerul francez IKKS, cel italian Marina Rinaldi sau Max Mara Week-end.
Baneasa Shopping City este parte integrata a Zonei Comerciale Baneasa, care cuprinde si un parc de retail intins pe o suprafata de 450.000 mp, care cuprinde magazine Ikea, Carrefour, galeria comerciala Feeria, Metro, Bricostore, Motor City si Mobexpert.
Zona Comerciala Baneasa este parte integrata in proiectul Baneasa, unul din cele mai mari proiecte integrate de dezvoltare urbana mixta din sud-estul Europei.
Proiectul Baneasa acopera o suprafata de 221 hectare si reprezinta o investitie totala estimata de peste 1,8 miliarde de euro. Pe langa zona comerciala, proiectul va oferi intre 4.500 si 5.000 unitati locative in Zona Rezidentiala si un parc de afaceri modern, Baneasa Business &Technology Park, care va incorpora peste 160.000 metri patrati spatii de birouri de tip A si A plus.