Mediatizarea evenimentelor a demarat in toamna anului trecut, iar campania va fi derulata timp de un an. Compania a ales sa comunice in presa, TV, outdooor, radio si online, dar va avea si reclama pe benzile de leduri de pe stadioanele de fotbal, in timpul derby-urilor din campionat.
„Comunicam oriunde sunt vizitatorii nostri. De Sarbatori am avut reclame pe zona Valea Prahovei, iar in vara vom merge pe Litoral”, a spus Adrian Bercea. BDOBC va organiza mai multe targuri anul acesta, tocmai pentru ca in contextul crizei, firmele de profil au nevoie mai mare de vizibilitate, a precizat acesta.
Primul targ organizat de companie va avea loc intre 5 si 8 februarie la Palatul Parlamentului din Capitala. Suprafata de expunere este de aproximativ 2.000 mp, iar din cele 107 staduri, 80% au fost deja contractate si 10% rezervate. Organizarea acestui targ costa in jur de 300.000 euro.
„Nu putem face o estimare a numarului de vizitatori, dar cred ca vom stabili un record, pentru ca in prezent, pe piata rezidentiala nimeni nu stie exact care este pretul, iar oamenii vor veni ca sa vada unde se situeaza preturile. In plus, expozantii vor veni cu oferte promotionale”, a explicat Bercea.
Pe langa acest targ, care va fi axat doar pe unitati locative, in mai si septembrie compania va mai organiza, tot la Palatul Parlamentului, 2 targuri generale (in care vor fi prezenti expozanti din mai multe segmente imobiliare). Suprafata de expunere va fi de 4.000 mp pentru fiecare dintre cele doua expozitii. Bugetul de organizare pentru fiecare dintre aceste doua targuri, va fi de 350.000-400.000 euro. Spatiul expozitional din aceste doua targuri este contractat si platit de catre expozanti in proportie de 50%, pana in prezent.
Ultimul targ pe care compania are in plan sa-l organizeze anul acesta, in noiembrie, va fi unul business to business. Acesta se va desfasura pe o suprafata de 2.000 mp si va avea un buget de organizare de 300.000 euro. Spatiul expozitional este contractat de expozanti in proportie de 40% pana in prezent.