Desi planul initial de dezvoltare al companiei se concentra pe piata poloneza, reprezentantii Parkridge considera ca exista oportunitati foarte bune si in Bulgaria si Ucraina, unde segmentul imobiliar nu este inca saturat, relateaza presa bulgara, citata de NewsIn.
„Mai multe centre de retail au fost dezvoltate in Varsovia de cand Parkridge a patruns pe piata poloneza, ceea ce inseamna ca in curand se va ajunge la o saturatie”, a declarat John Cutts, fondatorul si directorul executiv al companiei. Acesta a adaugat ca o situatie similara se intampla si Republica Ceha, unde a scazut puterea de absortie de noi centre comerciale.
Strategia de extindere adoptata de Parkridge vizeaza orasele mai mici, cu o populatie cuprinsa intre 100.000 si 200.000 de locuitori, unde competitia pentru spatiile de retail este limitata. Compania va aplica aceasta strategie pentru pietele din Bulgaria si Ucraina. De asemenea, dezvoltatorul britanic vizeaza Romania si Rusia pentru construirea de noi spatii industriale.
Parkridge este o companie privata de dezvoltare, alcatuita din mai multe activitati corporatiste care se axeaza pe sectoare individuale ale pietei de dezvoltare a proprietatilor si de investitii.
Compania este prezenta in Marea Britanie, Polonia, Franta, Germania, Italia, Rusia, Spania, Ungaria si Luxemburg.
Activitatile companiei includ depozitare industriala, parcuri logistice, depozitare pentru produse cu amanuntul, centre comerciale, programe de uz mixt, constructii rezidentiale si comerciale.