Anuntul a fost facut saptamana aceasta de catre reprezentanti ai grupului Tiriac, respectiv ai agentiei Friends Advertising.
Creatia publicitara va fi asigurata de Friends Advertising, Young& Rubicam care se vor ocupa de media, si de Kinecto care vor fi responsabili de web design, a explicat pentru Daily Business Oana Lapadat, PR Officer la Friends Advertising. Strategia de comunicare a fost initial dezvoltata de Trout & Partners.
Strategia va fi organizata in 4 etape, corespunzatoare etapelor proiectului imobiliar. Prima etapa se va derula in perioada noiembrie-ianuarie si va apela in special la canalele outdoor si internet, de altfel cele mai importante canale pentru intreaga campanie.
Abia in cea de-a 2-a etapa, dupa 6 luni, se va evalua si posibilitatea includerii unui spot tv in campanie, spune Lapadat.
Cei de la Friends Advertising estimeaza ca 75% din populatia Bucurestiului va recepta mesajul campaniei, aproximativ 85% din publicul tinta stabilit prin strategia dezvoltata de Trout&Partners.
Sloganul folosit in campanie va fi „Willkommen acasã!”(” bun venit acasa” – germ., n.red.) care, dupa cum explica Oana Lapadat, a fost ales pentru a sugera romanilor increderea in rigurozitatea si seriozitatea tipica germanilor. „Stim cu totii ca pentru romani, cuvantul ‘german’ reprezinta o garantie a calitatii si a seriozitatii” a mai spus Lapadat.
Complexul de locuinte Rezidenz, dezvoltat pe un teren de 68.000 mp va fi amplasat in orasul Chitila si va include 48 de blocuri cu ascensoare, un total de 480 de apartamente, fiecare locuinta urmand sa aiba o suprafata cuprinsa intre 66 si 194 de metri patrati. Oficialii Tiriac Imobiliare estimeaza ca va fi finalizat in decembrie 2007.
Locuintele vor fi destinate unei paturi sociale medii, iar pretul promotional va fi situat in jurul valorii de 1.000 euro/mp, spun oficialii Tiriac Imobiliare.