Una dintre schimbarile aduse centrului comercial, dupa acesta a trecut integral in proprietatea Immofinanz, in 2010, a fost redesenarea spatiilor interioare.
Potrivit oficialilor Krammer&Wagner, initial spatiile centrului comercial erau de „imposibil” de inchiriat. “Erau proiectate 170 de magazine, dupa redesenare au ramas putin peste 100”, au mentionat oficialii companiei. Redesenarea a avut in vedere suprafete mai mari ale unitatilor.
Si totusi, cum de s-a inchiriat integral un mall in Constanta, piata in care mai activeaza si alte centre comerciale importante? Una dintre strategiile cheie a fost orientarea spre retaileri care inca nu erau prezenti pe piata constanteana. “Daca luam in calcul si Auchan, peste 80% din numarul de retaileri din centrul comercial sunt nou intrati in Constanta”, mai spun reprezentantii companiei Krammer&Wagner.
Immofinanz a cumparat integral proiectul din Constanta in 2010 de la compania Trigranit, hotarand sa dezvolte pe cont propriu mall-ul, pe care oricum ar fi urmat sa il cumpere dupa ce se finaliza. Dupa preluarea integrala a mall-ul, anterior numit Polus Center Constanta, Immofinanz i-a schimbat denumirea in Maritimo.
Preluarea mall-ului de la Trigranit face parte din strategia grupului austriac, care si-a propus sa isi extinda activitatile de dezvoltare. In acest sens, compania a mai preluat integral si alte proiecte de retail de pe plan local, dar si portofoliul dezvoltatorului rezidential Adama.
Maritimo Shopping Center reprezinta o investitie de 100 milioane de euro si va include si un hipermarket Auchan. Unitatea Auchan nu va fi inchiriata ci cumparata de catre retailer de la proprietarul mall-ului.
Printre chiriasi mall-ului de 50.000 mp se numara si marcile Inditex, dar si magazine H&M, C&A si New Yorker.
Oficialii Immofinaz au spus, anterior, ca se asteapta ca 90% din chiriasi sa deschida magazinele pe data inaugurarii mall-ului, iar restul vor fi functionale pana in perioada Pastelui 2012.